فکرت


❧❥❤به من حق بده که میل به خوردن نداشته باشم این بغض‌ها که تو به خورد من می‌دهی سیر سیرم می‌کند

فِڪـرَﭞ اَز سَـــَرҐ اُفتـــاב…بـﮧ هَمیـטּ راحَتے

نـﮧ آسمــانـ بِـﮧزَمیـטּ آمَــב و نـﮧ בنیـــا تیـــرِه و تــار شُـב

ســاבه تـَـر اَز آنچـﮧ ڪﮧ فِـڪـرَشـ را مے ڪرבҐ اَز سَـرҐ اُفتـــاבے!!!

اُفتـــاבے בرُسـﭞ وَسَــطِ چَشمــانَــمـبــا هَـــر قَطـــرِه اَشڪمـ فُـــرو مـیـریـــزے…

وَ عـاقِبَـﭞ تَمـآҐ میـشَـــوے!!! تَمــاҐ میـشَــوے!!! وَ..تـمـاҐمیشَــوҐ….



نظرات شما عزیزان:

نگـــــــار008
ساعت12:54---15 تير 1392
سلام شیوا جان؛من از دیشب هرکار میکنم نمیتونم اسمتو بلینکم اخه ثبت نمیشه نمیدونم چی شده!بخدا خیلی شرمندم عذر میخوام

‏('¡')\"
ساعت21:13---12 خرداد 1392
سلام اجی من تا ۲دقیقه لینکت میکنم

مهسا18
ساعت19:56---12 خرداد 1392
سلام ابجی جونم وبت خیلی خیلی قشنگه موفق باشی عزیزم به من سر بزن باافتخار لینک شدیمنتظر نظرات قشنگتم

‏('¡')\"
ساعت13:41---12 خرداد 1392
سلام اجی وب خیلی خوفی دالی عجیجم بهم سر بزن راستی داداش رو بلینک

لیدی پریسا
ساعت20:31---9 خرداد 1392
لینک شدی عزیزم!....بلینکم!

ساناز
ساعت20:25---9 خرداد 1392
دوستممممممم عالی بود.آفرین

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 9 خرداد 1392 15:20 |- ღ☃☂الـــــــــــهامღ☃☂ -|

hischat